Diskuse

Proč je mi z Partičky smutno

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Takže pro ty, kteří pořad nesledují a přesto se tady podělí o svůj názor na něj - podívejte se a pak pište. Já se dívám, většinou se velmi bavím a je mě úplně jedno, jaký originál vznikl v americe. A radit tvůrcům koho a jak mají angažovat, to je taky ranec. A jedna pro autora článku - aspoň vám každé pondělí vyjde hodinka na dobrou knihu. R^

7 1
možnosti
Foto

Co je špatného na pár dobře míněných radách? Jak jsem psal v úvodu, vyjádřil jsem pouze názor nepočetné skupiny příznivců originálu.

0 6
možnosti

Partička je skvělá.

Nenáročná zábava, která pobaví.

Intelektuálové, neřešte to tak do detailu, prostě se bavte tím, co partička nabízí.

Nebo na ní nekoukejte a potom si raději pusťte film pro náročné, třeba film Teorema a pak si myslete, jak jste intelektuálně na výši.

A hlavně u takového filmu pobavte;-D

6 3
možnosti
Foto

Schválně jsem se vůbec nepouštěl do srovnávání inteligentní x jednoduchý humor a stejně to někdo vytáhne. Buď jste to nečetl, nebo nepochopil.

0 6
možnosti
Foto

Neviděl jsem z něj ani minutu. Stačí mi pár vteřin upoutávky a působí na mne stejně jako Pošta pro tebe. Tyto pořady jsou vytvořeny pro většinu českých diváků a sám patřím k utiskované menšině.

4 7
možnosti

Patřím také k té utiskované menšině. Ale spíše bych řekla utiskované většině, poněvadž neznám ve svém okolí, že by byli nadšení z Partičky, ať beru věkovou kategorii od 18 - 70. Je ale pravda, že jsem ji ještě celou nikdy neviděla. A to jsem se po ocenění snažila alespoň na jeden pořad podívat. Nejsem schopná. Po pár minutách přepínám.

4 6
možnosti

J79a95n 76F38r87ý85d58l

14. 4. 2013 14:11

Suchoš a Geňa byli u vzniku Partičky z toho důvodu, že bylo potřeba nějaké známé jméno, které by ji ze začátku prodalo. Bez nich by si publikum hledala daleko pomaleji

2 0
možnosti

M65i83c32h29a32l 85R42y69b21a

14. 4. 2013 10:07

Svými názory bohužel přispět nemohu, nikdy jsem Partičku nedokázal sledovat déle než několik minut.:-(

6 7
možnosti

Tak to jsme na tom stejně :-). Já k tomu vůbec nepochopil, že to vyhrálo vloni (?) 1. místo jako nejzábavnější pořad.

5 6
možnosti
Foto

Partička je jenom jeden příklad z formátů  filmové a televizní branže, který jasně ukazuje, že tyto věci neumíme a bez toho, že se někdo pojede tyto věci do Ameriky od základů naučit, to nikdy nedokážeme. Za takový ukázkový příklad bych zvolil sitcom. Celou popřevratovou dobu se o něj televize pokouší a výsledek je, snad s vyjímkou několika světlých vyjímek v Comebacku,  vždycky nudná trága, při jejímž sledování se člověk sám sebe musí znova a znova ptát: kde jsou vlastně ty frky a vtipné situace, kterým se mám smát? Partičku sleduji jen vyjímečně, protože ji na můj vkus dávají moc pozdě ale z několika útržků si myslím, že jste problém vystihl přesně.

6 7
možnosti

Vyměnil bych Geňu a Suchoše, ti mi tam nesedí. Ale Ondra s Igorem jsou suprový!

5 8
možnosti

J63i10r50i 58S15u70r90y

13. 4. 2013 20:35

Partičku nijak zvlášť nesleduji, jen jsem v začátcích viděl pár dílů. Jak slovenských, tak českých. Srovnávání s předlohou je zbytečné, originálu nesahala žádná verze ani po kotníky, i když ta slovenská mi připadala přece jen snesitelnější. Spíš mě štve, že tak dlouho trvalo, než jsem v médiích zaznamenal první zmínku o tom, že se nejedná o původní Danglův nápad, ale o přejatý pořad.

6 2
možnosti
Foto

Dobrý postřeh. O Whose Line se v souvislosti s Partičkou psalo velmi málo. Další chyba.

2 7
možnosti